00.32

hallå alla läsare! om jag har några. haha.. det duggar la inte as tätt! =) haha..

Nu har jag visst varit lite slarvig ser ja! Sorry....

I lördags kom emmis & hämtade mig efter jobbet så drog vi direkt till kisa för att kolla folkrace! Stannade inte så länge då vi skulle vara hos mormor kl 14! Underbart god mat, sådär god som bara mormor får till liksom.. Stannade ett bra tag & pratade om allt mellan himmel & jord!! =)
Hade lite småfest här hemma på kvällen. Självklart vart mikaela full som vanligt. haha. kul ju! Det va en trevligt kväll!

Söndagen tillbringades oxå i folkracebanan, det va ju 2dagars i kisa.. Kollade på ett hus oxå, vart helt kär i det, men det va ju minst 80pers som va och tittade så vi har nog ingen chans.. :S å sen e ja redo???
Söndagkvällen tillbringades i soffan & film.. Hangover. Bra fil, Kul som den!

Idag har ja jobbat, nina ville bli av med mig redan kl 12. vart inte många timmar där inte. haha. men men skönt & tack!
Dagen har då spenderats med emmis, självklart stannade jag kvar i stan, försöker ju ses så ofta man ändå e där liksom. då det e 5mil mellan oss :S önskar det vore mindre.. 
Vi har varit i mantorp, emmis fixade hårt hos frissan. Varit och käkat på chili, hälsat på micca! Kul att träffa henne igen. tog ju bara ca 2 år innan första gången! Mycket trevlig tjej!  Tack så mycket emmis för idag & maten! du är guld! I LOVE YOU! <3

Imorrn ska ja förlänga mina naglar! Jippi. nått måste man ju få unna sig eller?!! =)

Bara 4dagar kvar till örset! wiiie =)

nehe, dte va allt för idag! Hörs säkert imorrn..

Godnatt


Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0